Boeing spoločnosti Ryanair Letecká spoločnosť Ryanair v súčastnej dobe vybavuje reklamácie iba prostredníctvom faxu. To znamená, že ak by ste chceli u Ryanair niečo reklamovať, musíte celú žiadosť napísať v anglickom jazyku a poslať faxom do centrály firmy v Dubline, prípadne to poslať poštou. Podľa nariadenia európskej komisie, každý obchodník, ktorý ponúka a predáva služby online prostredníctvom internetu, musí mať uverejnený na svojích stránkach emailový kontakt, cez ktorý môžu klienti reklamovať služby. Ryanair v súčastnej dobe takýto email nemá zverejnený a v prípade reklamácie musíte zaslať do firmy fax, list, prípadne telefonovať na spoplatenené číslo. Komisia, ktorá prešetruje celú záležitosť uvádza, že letecká spoločnosť bude musieť zmeniť vybavovanie reklamácií a poskytnúť online podporu. Na druhej strane Ryanair uvádza, že pasažierov informujú vo svojích obchodných podmienkach o možnostiach komunikácie s reklamačným oddelením prostredníctvom faxu, alebo pošty a bez odsúhlasenia týchto podmienok nieje možné si letenku zakúpiť. Ryanair zároveň uvádza, že svoje sťažnosti vybavuje do 7 dní od podania a vraj evidujú najmenší počet stažností zo všetkých leteckých spoločností. Skeptici však tvrdia, že za malý počet sťažností môžu vďačiť práve nezverejneniu emailovej adrese. Každopádne letecká spoločnosť bude musieť zmeniť svoj prístup k vybavovaniu reklamácií a uľahčiť komunikáciu s pasažiermi.
1 Comment
Anna Gaziova
1/26/2012 11:36:25
Hallo,
Reply
Leave a Reply. |
Archív
October 2012
Kategórie
All
|